fredag 16 september 2011

Planka-tips, läs-tips och fina signeringar

Halloj! Jag tog massa bilder när jag var på seriefestival i la France obs i mars som jag hade tänkt lägga upp här men det var jag för lat för. T ex på mitt press-leg som det stod "Averiges Radio" på för det stod fel på mitt anställningsbevis som jag skickade dit. Och dom ba bienvenu miss averiges radio kom in i VIP-rummet och bli bjuden på allt livets goda. Tips när ni ska på festivaler, speciellt utomlands, hitta på att ni är från press. Alla älskar press och allt blir gratis.

Ja men i alla fall så vill jag ändå tipsa om 3 serietecknare jag köpte böcker av där.

Denne franske tecknarn Aurélie William Levaux som broderade och ritade på tyg. Obs vagina dentata

Ulli Lust som är tysk och har gjort denna as-fantastiska boken plus den väldigt hotta nedladdningsbara Airpussy

Och Norrlands drottning (ja ba det är viktigt det här med nationalitet) Annelie Furmark som jag delade boende med samt fick denna fanart av, dör. Plus hej inspirationen!

Nanna sitter breve och hälsar puss puss!!!

Sara

1 kommentar:

silja katarina sa...

ååå hej! kan inte du ta med den där första boken imorgon?? jag blir jättesugen på att titta och är i akut behov av sk. inspiration (obs engelskt uttal)